mandag 1. november 2010

Victoria

Victoria er skrive av Knut Hamsun i 1898.
Eg har fått i skuleoppgåve å skrive om ei bok og eg valde denne, ei kjærleiks roman har eg fått høyre.


Opphavleg fekk eg boka av mi farmor men eg har aldri lest ho. No tenkte eg at det kunne vore høveleg å velje denne til skuleoppgåva. Eg har jo hatt lyst til å lese boka men har ikkje hatt tid. No blir det spannande å sjå om klassikaren svarar til forventningane. Eg håpar den er søt og kjekk å lese, etter som eg til vanleg ikkje likar så godt å lese bøkar. Men no skal eg altså gje det ein kjangs.




Etter å ha lese dei første sidane skulle eg gje eit referat av mitt intrykk av boka til no. Det er merkar meg er  språket er svært gammaldags, men at forfattaren er flink til å beskrive miljøet og at stemninga virkar nokså idyllisk.
Personane eg har lese om er: Johannes, Victoria og Otto.
Når det gjeld handlinga så har Johannes rodd slottsherranes barn over til "øen". Victoria er den minsta av dei, berre ti år gammal, men har allerede gjort intrykk på Johannes. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar